سیب دندان زده
این وب واسه اوناییه که اهله دلن پس از همین حالا ورود بیدلان ممنوع
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به نظرت مشکلات این وب چیه؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود بیدلان ممنوع و آدرس coolgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 69881
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 245

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 86
:: باردید دیروز : 13
:: بازدید هفته : 220
:: بازدید ماه : 220
:: بازدید سال : 1336
:: بازدید کلی : 69881
سیب دندان زده

سلام به همگی...

 

ممنونم از همه نظرای خوبو خوشگلتون

،عاشـــــــــــــــــــــــق

همه اهله

دلایی که پا تو این وب میذارنم از ته دل...

 

راستی ممنون از اینکه تو نظر سنجی هم شرکت میکنید 

بریم به سراغ آپ امروز ....


 

"حميــد مصــدق"

 

تو به من خنديدي و نمي دانستي

 

من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم

باغبان از پي من تند دويد

سيب را دست تو ديد

غضب آلود به من كرد نگاه

سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك

و تو رفتي و هنوز،

سالهاست كه در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تكرار كنان مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چرا باغچه كوچك ما سيب نداشت

 

"جواب زيباي فروغ فرخ زاد به حميد مصدق"

 

من به تو خنديدم

چون كه مي دانستم

تو به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدي

پدرم از پي تو تند دويد

و نمي دانستي باغبان باغچه همسايه

پدر پير من است

من به تو خنديدم

تا كه با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو ليك لرزه انداخت به دستان من و

سيب دندان زده از دست من افتاد به خاك

دل من گفت: برو

چون نمي خواست به خاطر بسپارد گريه تلخ تو را

و من رفتم و هنوز سالهاست كه در ذهن من آرام آرام

حيرت و بغض تو تكرار كنان

مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت

 

"آخرین جواب به شعرزیبای سیب ازجوادنوروزی"

 

دخترک خندید و


پسرک ماتش برد !


که به چه دلهره از باغچه ی همسایه، سیب را دزدیده


باغبان از پی او تند دوید


به خیالش می خواست،


حرمت باغچه و دختر کم سالش را


از پسر پس گیرد !


غضب آلود به او غیظی کرد !



این وسط من بودم،



سیب دندان زده ای که روی خاک افتادم



من که پیغمبر عشقی معصوم،


بین دستان پر از دلهره ی یک عاشق


و لب و دندان ِ


تشنه ی کشف و پر از پرسش دختر بودم


و به خاک افتادم


چون رسولی ناکام !


هر دو را بغض ربود...


دخترک رفت ولی زیر لب این را می گفت:


" او یقیناً پی معشوق خودش می آید ! "


پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود:


"مطمئناً که پشیمان شده بر می گردد !"


سالهاست که پوسیده ام آرام آرام !


عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز !



جسم من تجزیه شد ساده ولی ذرّاتم،


همه اندیشه کنان غرق در این پندارند:



این جدایی به خدا رابطه با سیب نداشت

 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 797
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21

نویسنده : فاطیماcoolgir
تاریخ : یک شنبه 16 بهمن 1390
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
raha در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
ali bud golam

/weblog/file/img/m.jpg
ضد دخترا-پسري بيا2 در تاریخ : 1390/11/17/1 - - گفته است :
سلام فاطيما-خوبي؟تعجب نكن كه هر روز ميام وبت و كامنت ميذارم -اخه بس كه قشنگه دلم طاقت نمياره و مجبورم هر روز بهت سر بزنم و بس كه وبت قشنگه و پربازديد كننده است-من شما را لينك كردم -بازم ممنون مرسي -شما هم بيا وبم-باي

/weblog/file/img/m.jpg
zeal در تاریخ : 1390/11/17/1 - - گفته است :
شیث رضایی پس از آن که 2و3 سال دنبال فرهاد دوید در قطر بلاخرره باتیر متوقف شد

/weblog/file/img/m.jpg
zeal در تاریخ : 1390/11/17/1 - - گفته است :
به زنبوره میگند تا حالا تو 10 دقیقه 3 تا گل خوردی؟؟؟
میگه اینکه چیزی نیست تو جام حزفی پرسپولیس تو 8 دیقه 3 تا گل خورد

/weblog/file/img/m.jpg
ضد دخترا-پسري بيا2 در تاریخ : 1390/11/16/0 - - گفته است :
مرسي با اين وبت محشره عزيزم -دمت گرم
پاسخ:ممنون عزیز که سر میزنی...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید